halsfluss ?

fan va ont jag har i halsen =/ , helt sjukt.
kan knappast svälja och när jag sväljer skriker jag nästan av smärta.
ASSÅ jag blir helt jävla galen, har idag varit sjuk i 4 veckor och 1 dag.
det innebär alltså att jag knappast kommer ihåg hur de var att vara frisk?!.
Okej förkylningen har ialla fall försvunnit, den satt i 3 och en halv vecka,
men har fortfarande hostan och febern kvar. Det har suttit i nu 4 veckor och en dag.
Det är väll inte normalt att ha feber i 4 veckors tid?:s . + att nu halsen IGEN...
men jag har sagt de , att om jag inte är helt frisk om exakt en vecka blir det vårdcentralen.

Har suttit här och inte gjort ett skit i en timme.
börjar bli lite uttråkad. Eller jag kom hem för exakt en timme sen också :p.
efter jag och linnea hade ätit god mat (stuvade makaroner och kötbullar) så åkte vi
in till stan och träffa martin & timmie. så har umgåtts med dom nu ikväll . lika kul som vanligt :).

Ska snart ta ett varmt bad och sedan hoppa ner i min GNISSLANDE OCH STORA SÄNG.
fyfan va den sängen gnisslar, helt sjukt. kan knappast andas så gnisslar de som fasiken....
störande. MÅSTE HA EN NY SÄNG :)...

aja, men vi hörs imorgon någon gång.
har föresten sovmorgon till 10.00 imorgon :D.
hihih. GODNATT OCH PUSS

 (fin bild, hatar föresten denna dator pga att de inte finns några roliga bilder., men min älskade har ju virus:( )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0