hejdå Linköping. HEJ stockholm <3.

Dagen har faktiskt gått väldigt fort och det är skönt.
Mitt på dagen gick jag jonna och jossan hem till ellie och fika & prata <3.
Sedan följde vi med tilde till hennes gymnastik och nu på kvällen har jag
varit med jonna och sara :). länge sen man träffade saraälskling..
hihi kul hade vi allt <3.

Men nu ska jag packa de sista.
Så detta blir mitt sista inlägg tills på fredag natt eller lördag :)
Och tänket faktiskt avsluta här och nu!.
Imorgon 09.05 lämnar jag och annica linköping för stockholm.
WIIIIIIIIIIE, fan va kul vi kommer ha de<3..puss på er. hade bra.
 
föresten ska jag ta med mig denna snygga jävel hem :D

Kommentarer
Postat av: annica

SÅ JÄVLA UNDERBART!!!!!!

2008-10-29 @ 07:39:21
URL: http://dwanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0