Hejpåer.

Blir att stanna hemma ifrån skolan idag också..
Men imorgon blir de faktiskt skola igen, måste gå på japanskan..
Tro de eller ej, men jag känner mig faktiskt rätt så frisk :) , lite hosta som är kvar och
vaknar varje morgon med en förkyld näsa. Men förkylningen försvinner ca en timme efter jag vaknat.
Feber var faktiskt ett par dagar sedan jag hade :D. Alltså håller jag på att bli frisk :D.
Bättre sent än  aldrig ;)..

Föresten fick jag ett jättefint mail ifrån Daniel igår som gjorde mig glad =).
log första gången på länge igårkväll när jag läste det..
puss på honom !

Nu så väntar jag på mat och mormor :).
mamma och tilde är hemma så kommer nog inte bli så uttråkad.
Men jonna åkte precis , inte lika kul. försökte få henne att stanna hemma från skolan
hela dagen, men hon är inte så lätt att övertala så hon åkte iväg :(.
Men nu ska jag leka med tildis. hörs sen. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0