heldag i sängen.

har faktiskt legat i sängen nästan hela dagen.
börjar få liggsår nu och det är inte skönt. men jag vill ju inget annat än att bli
frisk så blir väll att återvända till sängen snart :(.
men jag vill ha sällskap både ikväll och imorgon !!!!
(blir att vara hemma ifrån skolan imorgon också).

faktiskt har jag inte hunnit bli riktigt uttråkad än :O.
har haft massa bra på tv att kolla på och sedan har jag också
läst (tro de eller ej) nästan hela barnens bibel. den är på 250 sidor typ
och jag har läst 200 sidor BARA IDAG :O.
nästa bok blir väll någon vetenskapsbok..
så här kul har jag det helt enkelt när jag är sjukskriven ;)..
ne men besök skulle uppskattas faktiskt !.
(fick denna när jag döptes :p )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0