LÖRDAG..

Denna lördag har faktiskt gått väldigt,väldigt fort.
Började med att jag gick upp väldigt tidigt, sedan under förmiddagen
har jag hjälpt pappa med baksidan och sågat ner våran häck så nu är baksidan ännu större ;).
Sen under hela eftermiddagen har jag mamma tilde och mormor var på ikanohuset, ätit lunch där m.m..
Sedan efterikano åkte vi till mormoringa och drack kaffe, sedan vidare och storhandlade, sen hem till mormor och
sedan skjutsade vi hem anders och edvardo hem till anders :).
Har alltså hållt igång hela lördagen.
Nu ska jag ta de lungt en stund och sedan cykla in till staden.
Ska vara med min pingla ikväll och så ska hon sova här :) <33.

Hörs sen. PUSS

Kommentarer
Postat av: annica

mysimyspys ikväll du o jag baby <333

2008-10-18 @ 18:32:52
URL: http://dwanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0