lördagskvällen...

hej mina vänner.
Vet ni vad... Jag börjar bli sjuk igen :'( . Har svin ont i halsen och är genomförkyld.
Allvarligt så tar jag fan livet av mig snart. Jag orkar fasiken inte vara sjuk längre :S.

Men ikvällen blev lyckad ialla fall. Blev att till mcdonalds i braskensbro
med jonna jossan & jessi :) , åt lite mat och prata om allt och inget.
Sedan hemvägen var även rolig. Höll på att blåsa iväg totalt.
Det är nästan storm i Linköping !!
Kom hem vid halv 1-1 . Så då började jag göra lite fint i mitt rum.
Sätta upp massa fina bilder på både lars och daniel :) .
Nu sitter jonna och jossan & kollar på porr och jag är trött :).
Vi ska snart sova. Blir som sagt en lång dag långt ute på landet hos farmor och farfar
tillsammans med far tilde jonna & jossan.
Själv så ska jag köra ut dit :D kommer gå bra, hoppas jag? var typ två månader jag körde sist:P.
nee men nu ska jag kila. hörs. PUSS&NATTITNATT.

Kommentarer
Postat av: annica

SNART SKA VI ÅKA!!!!

2008-10-26 @ 15:29:20
URL: http://dwanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0