min dag..

skolan idag gick väll rätt så bra. Har bara så fruktansvärt ont i halsen och i kroppen.
febern tar död på mig =( . men tack vare mina gullpuckon annica och linnea så klarade jag av skolgången ..

Efter skolan gick jag och annica & mötte martin .
trevligt trevligt, sedan åkte annica och jag stannade kvar på stan med martin ett tag..
fick sedan panik eftersom jag hade lovat att följa med till hennes gymnasik som började 17.20 och
jag insåg då att jag missat min buss och var tungen att ta 17.00 bussen, så fick springa ner till trädgårdstorget
och hann precis med bussen. ALLTIGN är martins fel, det är alltid hans fel att jag missar alla bussar :) .

Är nu barnvakt åt tildis tilslammans med jonna ellie & jossan.
Blir sedan en promenad med sanna söta fyhr =) . trevligt!!!
men ska kila nu och göra lite arbete.
puss

 (gammal bild på sanna & mig:P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0