morgon med ångest.

jag förstår inte varför jag alltid nu förtiden vaknar så himla tidigt ?
Vaknade för en timme sedan och var pigg , nu är klockan nio och jag har redan
hunnit med massa saker, som bland annat, tänka igenom gårkvällen (inte kul),
städat iordning , pluggat, duschat , aa och massa mer.
eller visst, det är ju posetivt att jag vaknar så tidigt och hinner med massa.
men jag vill sova ut lääänge någongång :).

AJA, igår var jag ialla fall jag sara annica och robert hemma hos sanna
& förfestade. sedan vidare till krogen.
JAG HAR NU KOMMIT PÅ ATT JAG HATAR ALKOHOL, JAG HATAR ATT VARA FULL,
JAG HATAR DET VERKLIGEN !!
IMORSE kom jag på varför jag inte har druckit på så länge.
och nu jävla blir de fan mig ingen drickande på 3 veckor.
blir galen på detta :S .
ne nu ska jag krypa ner i sängen och dö en stund.
hejdå!!!!!

Kommentarer
Postat av: annica

JAG ÄLSKAR DIG SAMBO!

2008-10-09 @ 10:57:34
URL: http://dwanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0