NATTINATT !

nu börjar det faktiskt klia i mina ögon.
har nu suttit här och läst igenom massa inlägg ifrån i sommras och
lyssnar på Lars Eriksson - Rejected Love.
Mysigt har jag de allt ;) , sitter också och tänker tillbaka på sommaren som var.
Jag saknar den faktiskt.
de underbara veckorna jag bodde ensam hemma, krogkvällarna med alla underbara
människor, GRÄNNA DEN 13-14 JULI, och massa mer <3
.

jaja, sommaren 2009 blir nog lite annorlunda ..

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig. Kommer nog inte somna,
men något bra på tv lär jag väll hitta :D .
hörs imorgon. PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS och natti.

fjiewågjåodksdfkå MJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ :(
ledsen typ.. ska jag ge upp nu? eller..
jag ska bli frisk först, och när jah blir frisk ifrån min influnsa
kommer jag bli frisk pysiskt och då kommer jag orka ta tag i detta.

NEE GODNATT NU, NOG MED PROBLEM. !!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: annica

JAG ÄLSKAR DIG, det vet du.

2008-10-21 @ 08:09:56
URL: http://dwanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0