skolan..

sitter i skolan nu , har arbetspass och är fruktansvärt trött och halvledsen...
jag vill hem, hem och stanna där till den 29/10 då jag och annica flyr till stockholm.

var hos vårdcentralen förut och fick besked att jag inte har någon allvarlig sjukdom.
jag har bara väldigt,väldigt dåligt immunförsvar..
och för att jag ska bli frisk måste jag ta de väldigt lungt och inte träffa sjuka människor..
så nu blir det att ta de fruktansvärt lungt fram till då jag och annica åker (alltså om 9 dagar).

slutar om några minuter, ska sedan ner till staden och va med ellie =) <3.
ikväll blir de att ta de lungt (som resten av alla kvällar)..
så om ni vill va/umgås med mig får ni komma hem till mig och det finns ett krav på
dom jag ska va med, och de kravet är att dom INTE FÅR VARA SJUKA..
menmen, hörs sen . puss

Kommentarer
Postat av: annica

IMORGON ÄR DET BARA ÅTTA DAGAR. OCH EFTER DET SJU OCH EFTER I ÖVERMORGON ÄR DET 6 DAGAR OCH EFTER DEN DAGEN ÄR DET FEM OCH SEN ÄR DET FYRA (OCH HELG) OCH SEN ÄR DET 3 DAGAR OCH SEN ÄR DET TVÅ DAGAR KVAR OCH SEN ENBART 1 FJUTTIG DAG KVAR OCH SEN ÄR VI DÄRRRRRRR <333333333333333333333333333333

2008-10-20 @ 16:27:32
URL: http://dwanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0