TILL ER TJEJER I EKHOLMEN , LÄS!

Blev att gå ut ändå nu på kvällen tillslut.
Gick ut med jonna & mia , så fick jag prata av mig ett tag och de känndes väldigt bra.
Mia har gått/går igenom samma sak som jag gör så känndes bra att prata med någon som
vet exakt hur jag känner mig just nu. tack mina älsklingar <3..

Men efter ett tag satte vi oss i fågelboet (en jättestor gunga)
och så kom de fram en man till oss, eller man och man rättare sagt
en väldigt obehaglig kille som var 21 år.
Han började ställa en massa frågor till oss, bland annat om vi var oskulder,
var vi brukade hänga, han fråga mig mycket om krogen om vakterna var läskiga om dom
brukade ta tag i killar osvosv. han frågade också om någon av oss ville ta hans oskuld :O.
Och nu ska jag berätta för er att han var och är en pysisk man .. han är inte så farlig utan mer
obehaglig och han berätta själv för oss att han brukade/brukar följa efter tjejer........
men eftersom vi var tre styckna och spelade med så var de ingen fara.
Han stammade fram orden och sa hela tiden samma sak gång på gång. typ så här ställde han frågor:
"En dum fråga, men jag måste fråga, jag måste fråga. du som är 18,18 har du haft trekan,trekant?"
han upprepade alltid orden och började ALLTID en mening med "en dum fråga, men jag måste fråga,fråga."
Han frågade också om vi hade pojkvänner och eftersom vi inte är dumma svarade vi alla tre JA!.
han frågade mig också ifall jag ville kyssa honom , och att min "pojkvän" inte behövde få reda på något".
Han frågade också ifall jag hade singel vänner som ville träffa honom , och ifall jag hade sett mina vänner nakna .
HAN VAR SERRIÖS OCH VERKLIGEN EN OBEHAGLIG TYP!.
mer han frågade var bland annat, om jag hade sett mina vänner ha sex, om jag ville ha trekant eller guppsex och massa
mer sådana frågor........ HAHA bara för kul grej spelade jag med. men nu är jag rädd istället...
kommer ALDRIG mer våga cykla till och från stan när det är mörkt eftersom han berätta att han bodde i johannelund
och brukar cykla mellan ekholmen och johannelund och leta tjejer !!.

Fyfan säger jag bara, de finns så äckligt mycket lustigt folk.. herregud.
och nu varnar jag faktiskt er som bor här att han kan ge sig på vemsomhelst som är ensam.
tyvärr kan vi inte anmäla honom eftersom han aldrig gjorde något + att vi spela med honom.
Men , han är ialla fall pysiskt sjuk och aaa, ni förstår !
Han är utländs och ser lite äldre ut än 21 år (han ljög säkert om sin ålder).
och han cyklar hela tiden + att han har keps. SÅ NU VARNAR JAG ER.
AKTA ER FÖR HONOM!!!!.

AJA. detta fick mig ialla fall på andra tankar.
hörs sen. PUSS

Kommentarer
Postat av: Sanna

sluta skrämma mig då när jag ska sova ensam! :p

2008-10-22 @ 22:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0