VECKOPLANERING.

Bara för att jag ska komma ihåg allting iveckan tänkte jag alltså nu
skriva upp vad jag ska göra i veckan..

TISDAG:
- sova länge, alltså till 11.
sedan blir de att plugga och fixa iordning mig.
träffa sara på stan vid halv 3 tiden.
sedan kanske träffa mer människor och så på stan och antagligen
ska annica sova hos mig sen.
ONSDAG:
- träffa basgruppen i skolan vid 10.15 och prata igenom lite saker.
vid 15.00 ska jag sedan vara barnvakt åt tilde, och vid 4,5 ska jag
va med camilla, länge sen !.
TORSDAG:
- ingenting planerat !!
eller plugga en stor del av denna dag!, kanske i stadsbiblioteket?
annars är jag öppen för förslag.
FREDAG:
-träffa basgruppen 10.15 i skolan, sedan japanska mellan
13.40-16.00.
kvällen kommer spenderar här hemma med annica, självklart blir
de idoltittande. (jag längtar sönder).
LÖRDAG:
- på dagen har jag inte planerat något och kommer inte göra de heller.
kvällen kommer spenderat ute i malmslätt hos mina kusiner med släkt. mys!
SÖNDAG:
- en vanlig söndag, som aldrig planerad.

Så , dett var då min vecka.
ganska mycket att göra men ändå väldigt skön.
inga direkt måsten (förutom pluggandet).
Men kommer defenitift läggas till massa mer, men så här i början av
veckan så ser min vecka ut sådär ialla fall ;) .
funderar starkt på att göra en sådan veckoplanering varje måndag ibloggen.
aja, nu har jag precis haft min största hostattack så har druckit massa hostmedecin som
gjort mig helt yr nu.
Så nu blir de att sova !!.
GODNATT ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0