domedagen?

imorgon kanske domedagen kommer?!.
läs på aftonbladets hemsida.
så , om ni vill mig något så säg de nu. imorgon kanske det är försent =).

fast, jag tror inte det är domedagen imorgon.
för jag ska dö när jag är typ 90.
och bilar ska vara inblandade.
har för mycket kvar att göra innan jag ska dö.
typ ;

1: hitta kärleken
2: se filmen "mamma mia"
3: besöka 8 kyrkor med tvärs på torsdag
4: se idol 2008
kännde nu hur oseriöst de blev med mina saker jag ska hinna
göra innan jag dör.
eller hitta kärleken kanske jag inte ska ta som oseriöst ?!
han kommer.

FÖRESTEN :D:D:D::D:D:D ÅHHH HADE GLÖMMT BORT DE FÖR ETT ÖGONBLICK.
IDAG ELLER NU ELLER VID TYP LITE ÖVER 7 NU PÅ KVÄLLEN NÄR JAG STOD PÅ
RESECENTRUM OCH VÄNTADE PÅ ATT LINNEA SKULLE KOMMA MED SIN BUSS
SÅ KOM OCKSÅ TÅGET X2000 , OCH SÅ KOLLADE JAG IN, KOLLADE NER PÅ FÖTTERNA
OCH KOLLADE IN IGEN FORT SOM FAN. VET NI VEM SOM SATT VID FÖNSTRET ?!
ELLER KANSKE ÄR SVÅRT FÖR ER ATT VETA, MEN SJÄLVASTE
BROLLE JR SATT PÅ TÅGET. OJOJ VA SNYGG HAN VAR.
LITE SLITEN SÅG HAN UT ATT VARA, MEN HERREGUD VILKEN LÄCKERBIT.
OJOJOJOJOJ. FAN VA GLAD JAG BLEV. sötpelle.

ne nu blir de inget mer bloggande förns jag vaknar.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0