GODMORGON ALLA.

Hann tyvärr inte att uppdatera igår pga att jag kom hem så sent
och då var jag jätte trött så somnade nästan på en gång.
Men kan berätta lite om gårdagen ändå :).

Igår så var de som sagt skola som vanligt.
Från 10.00-13.40. Sedan sprang jag och linnea till
riksbyggen och fixade lite saker. Vidare till min buss
så åkte jag hem, för att byta om till mjukiskläder. 10 min senare
sprang jag till bussen igen för att åka hem till annica.
Så var jag hemma hos henne var ute och gick jättelångt
 med hennes hund åzzy. Både jag och annica var jätte irriterade hela vägen,
ahahah :). När vi kom hem till annica igen fick jag en present av henne.
Fick dvdn "det bästa från idol 2004-2007". Gissa vem som blev gladast?!.
Kollade lite på den medans annica sova :) . Sen vid 7 började vi laga mat , tacos.
Blev alltså finmiddag hemma hos henne med hennes föräldrar också :).
MYS KAN JAG LOVA..
Sedan vid halv 9 tiden begav vi oss in imot stan, till 55an och träffade
Martin, simon och frida ett tag :), sen gick jag och annica & fikade med Linnea :).
Åkte hem vid halv 12.

Min dag var alltså väldigt bra :)<3.


Nu vaknade jag för inte så länge sen.
Ska snart fixa lite frukost.
Har inga lektioner idag :D, men måste ändå till skolan
för att ta skolfoto klockan 14.00.
aja, hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0