gråtfärdig.

jag behöver sömn nu.
verkligen nununu.
har typ inte sovit ett skit sen i trosdags natt.
inatt somna jag och annica vid halv 2-2 och gick upp vid halv 7.
jag var totalt gråtfärdig imorse pga att jag var så jäva trött.

ska plugga matte nu snart så hinner inte sova.
utan inatt kommer jag få sova, ensam ocksåååå.
både skönt och inte.
länge sen jag sov själv och jag hatar att sova ensam.
men ändå skönt att sova ensam, eller inatt kommer jag ändå
inte märka av om jag sover ensam eller inte...
varmt bad, tv, min säng, dator och bara ta de lungt.
så är nog planerna för ikväll ?!
.
de behövs verkligen.
igår kom jag hem 7 på kvällen och åkte hemifrån igen 5 min senare.
kom hem igen lite över tio, typ 10 min hemma och sedan iväg igen och tog långpromenad
med annica....
hemmakväll och bara ta de lungt skulle verkligen inte sitta fel ikväll.
men som sagt, jag är sämst på att hålla sånna saker när de gäller att vara hemma.
kommer antagligen gå ut senare sen. (men förhoppningsvis inte).
ne nu ropar min kära mattebok efter mig.

FAN kom på att idol är ju inte kväll.
tråkigt...

hörs sen om jag lever?!.
pusss&hej........


föresten fria dileva till mig förut.
jag tacka nej :)
hemlis vrf jag tacka nej :)
men aaa, typ söt kanske.
FAN där ser ni!.
jag har en cpskada i huvudet, pga ingen sömn.
mohaha. (är inte så här igentligen men någon annan tar över skrivandet nu).

neee HEJDÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0