JAPANSKA OCH FEBER.

Japanskan var rätt okej, eller ne nu ljög jag.
Jag hatar japanska, fan mig de svåraste språket i världen.
Deras "alfabete" ser ut som ett litet barn suttit och ritat massa streck .
50 olika slags "figurer" (alltså alfabetet) ska vi KUNNA UTANTILL om en måndag.
Vad begär våran lärare YUKA av oss , eller ialla fall mig och Linnea . Dom andra
kan redan flytande japanska. (suck).
Men vi har det kul ändå. Linnea trodde att någon i våran grupp hade snott hennes penna
så hon rev och skrek och var skit arg, men vi hittade sedan hennes penna.
DEN SATT I HENNES TOFS. Smart kvinna =) .. Men jag garva konstat i en halvtimme.
Hon var fan mig helt jävla despirat av att hitta sin penna. Ojoj.
Jag förstår inte hur våran lärare står ut med mig och linnea?

När jag kom hem vid 5 tiden upptäckte jag min feber..
Men nu har jag tagit massa panodil och iprem och tänker
fortsätta vila upp mig. Ska åka till ANNICA om en timme & sova där
inatt. Men kommer få åka hem imorgon vid 8tiden på morgonen ,eftersom hon
börjar jobba vid 9..
Men hon åker imorgon kväll/natt så vill spendera den sista tiden med henne :) .
SKa bädda ner mig i sängen nu en stund.
Hörs imorgn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0