Kent !

har nu nyligen fått för mig att jag tycker mycket om sånggruppen
KENT, sitter och lyssnar igenom deras mest största låtar.
grymt bra , jag älskar  låtarna "dom andra","FF" och "pärlor".
Underbara låtar , men de finns typ massa mer bra låtar :).
Men är med jonna och jossan nu också och dom hånar sönder mig
för att jag lyssnar på kent =/ .
Dom kollade runt på mina hanleder och över hela kroppen , för dom
trodde jag hade börjat skära mig också. ELAKT.
dom kallar mig emo också, bara för att jag gillar kent.
Alla som lyssnar på kent behöver inte vara emosar (plural till emo?).
Men jag är långt ifrån emo , och jag älskar kent ändå :) .


Kommentarer
Postat av: Jessi

Kent är ju bäst <3

2008-09-11 @ 09:04:23
URL: http://jessi91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0