landet

dagen idag har faktiskt varit rätt så okej.
fått lite småpanik då och då och varit tvungen att gått ifrån.
men har spenderat hela dagen ute på landet med farmor & farfar+min familj.
övningskörde i 1 timme och de gick strålande :).

kom hem på kvällen så gick direkt till jossan och kolla på
andra avenyn tillsammans med jonna jossan & ellie.
fan va jag saknat den serien , sjukt kul att den börjat igen:).

nu sitter jag här och funderar på om de blir skola för min del imorgon
eller inte.
jag vill dit för att jag pallar verkligen inte sitta hemma, får panik på de.
men jag håller på att avlida, är genomföryld, feber och skit ont i halsen.
jag ska ialla fall gå på japanskan, få se sen?!.
hoppas jag mår rätt så bra när jag vaknar imorgon ialla fall.

ne men ska vara lite social imot folket på msn nu.
hörs sen.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0