lite bättre.

nu är jag lite gladare och mår lite bättre.
Morgonen var verkligen hemsk. Verkligen allting fick fel.
Men nu funkar tillochmed min dator och jag kommer in på Firefox igen.
Hatar att vara inne på safari. Ingenting är kopplat till de, man kan inte kolla
bilddagboken, skriva ordentlig blogg, skriva och acceptera på facebook eller
skriva kommentarer på myspace. I HATE IT...
Men nu som sagt dissar vi safari.

Nu den senaste timmen har jag tagit fram höst&vinter kläder&skor.
ojoj va hemskt det känns. Det nästa jag ska göra snart är att kolla
om jag har några vantar och halsdukar kvar från förra året.
Börjar ju blir hemskt kallt nu så sånt som halsdukar och vantar
kommer nog komma på väldigt, vädligt snart =/ ..

Men ska kila och fortsätta att rensa kläder nu.
Hörs sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0