skolan

sitter i skolan nu och har arbetspass. letar efter fina radhus med carport.
men denna lektion slutar om tjugo min sedan är de lunch och ett till arbetspass.
dagens skola slutar 13.40 , då blir det att åka hem och sova ett tag :) .
har igentligen tusen saker att plugga på , men mitt huvud hänger verkligen inte med
så att sova måste jag göra innan någonting annat.

Igår cykla jag som sagt till till stan på kvällen och mötte annica.
träffade timmie & linnea ett tag och sedan gick jag och annica till 55an.
2 öl för min del och 2 drinkar för annica och en varsin shot.
sedan cykla vi hem till annica och sov ( jag somna på en gång).
men jag har drömmt så inihelvete inatt så min hjärna har icke fått vila inatt =/ ...

men ska fortsätta leta efter finfina radhus .
hörs sen.
pusssss

jesus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0