snabb lördag.

Lördagen har faktiskt gått vädligt fort.
Kom ju hem vid 9 tiden imorse, och vid 12 åkte jag
mamma pappa och tilde till borensberg och gick runt där på
marknaden som var. Inte speciellt mkt att ha, vi köpte de vanliga man
köper när man är på en marknad, alltså strumpor, saltgruka, kokosbollar osv..

Sen nu på kvällen har jag umgåts med sara :).
länge sen man var med henne så de var trevligt.
pratade om allt mellan himel och jord.
Kom hem precis nu, är verkligen död.
Lovade mig själv att inte göra nåt i helgen, men har
haft fullt upp ändå . TROR NI FEBERN GÅTT NER ?
ABSOLUT INTE, utan den har bara gått upp :( .
svettas ihjäl nu pga att jag tagit panodil som gör att febern går ner lite.
Ska krypa ner i sängen snart och kolla på någon film.
hörs sen eller imorgon.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0