snart åker vi...

herregud, jag är så jävla uttråkad så de inte är sant.
Under dessa två timmar som jag varit vaken (då annica åkte) har jag hunnit med
att städa mitt rum och fråga annica hur förjävligt de var , herregud va stökigt de var .
Sen har jag också hunnit med att fixa massa saker här på datorn, pluggat lite , packat,
sminkat mig, fixat med kläder och massa mer !.
Nu sitter jag här ock blir nästan på dåligt humör. Pallar inte bara sitta här och inte göra nåt.
Jonna kommer hem snart och hon ska duscha , packa och fixa innan vi kan åka.
Alltså så är vi nog inte härifrån förns om en halvtimme :( ..
Men ska nog ut och gå innan (?)...
Ne jag ska äta frukost föresten :D .
Är ju sjuk, skulle ju sluta med snabbmat och sånt, men jag & martin åt kebab igår :P.
MEN när jag är frisk igen så lovar jag mig själv att snabbmaten ska bort och träningen kommer igång.
Ne nu ska jag kila.
HÖRS IMORGON EFTERMIDDAG/KVÄLL.
puss på er ......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0