VILKEN MORGON!

Morgonen började med att jag försov mig , hade då 10 min
på mig att göra iordning mig sen gick jag springa som fan till bussen.
Och så ringde annica under den stressiga perioden så jag lät ju skit arg
imot henne, och det känns verkligen inte bra nu, när jag inte kan ringa till
henne och förklara varför osv =/, hoppas verkligen hon ringer ikväll.

Sedan på bussen till ljunkan (skulle ha japanska där) så blev jag
helt kallsvettig och mådde skitilla så jag och linnea fick gå av bussen
istan så jag fick sätta mig ner, trodde allvarligt att jag skulle svimma :(.
Men så åt vi frukost på mcdonalds och då mådde jag lite bättre.
Blev alltså ingen japanska för våran del idag.
Men vi skolka ju inte, utan om jag inte hade mått så dåligt
som jag gjorde så hade vi ju gått på den eftersom vi var ju påväg.
Men mår inte 100% bra ännu, är fortfarande lite skakis i kroppen ...
Säge bara ; helvete vilken jävla skitmorgon !!!!!!!!!!!!!!!.
nU HAR vi lunch, men ingen av mig och linnea är hungriga pga våran
superfrukost på mcdonalds...
Så vi sitter i en datasal på 100 planet och latar oss.
Ska snart gå ut och träffa sara en stund innan arbetspasset börjar..

Men ska kila nu,
hörs sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0