MYSDAG!

Den här dagen har faktiskt varit väldigt mysig!.
Först blev det som sagt hockey tillsammans med Jonna, och vi hade visst fått platserna bredvid Emma & hennes föräldrar så det var riktigt trevligt. Desvärre förlorade LHC med 1-3 emot Timrå, inte lika kul!.. Men sen efter blev det mat, fika & bio tillsammans med Jonna , jossan och Amanda .. Kollde på den underbara filmen I taket lyser stjärnorna. Den filmen är verkligen värd och se, hur bra som helst. Själv så satt jag och grät som ett litet barn , så sjukt jävla sorligt!. Men om ni har tillfälle & vill, så se den!!.
Och så var ju Tsatsiki med i filmen, så stor och så JÄVLA snygg han har blivit, jag blev att lite smygkär.... Men har jag har ialla fall haft en riktigt trevlig alla hjärtans dag tillsammans med mina fina vänner <3. Bilder och så från idagen kommer in på bloggen imorgon, för nu ska jag umgås med Jossan & Jonna eftersom jossan ska sova här inatt. Vi skulle kolla på film eller något tror jag.
Men vi hörs imorgon. NATTINATT.

 Tsatsiki (samuel haus)

(ur filmen)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Säg gärna din åsikt om min nya design! :)



Kram

/LM

2009-02-15 @ 01:22:19
URL: http://twistandshine.blogg.se/
Postat av: anaaaas dagbok ♥ ♥

Godmorgon.. Han är ganska söt ja :)

2009-02-15 @ 10:38:22
URL: http://anaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0