ONSDAG..

Hann tyvärr inte uppdatera imorse eftersom jag vaknade av att annica kom till mig runt halv 10. Åt frukost, kollade på top model sen for vi till skolan där vi är nu..
Jag och annica hade bokseminarium, något alla andra i klassen hade för typ 4 veckor sedan. Men jag tror det gick rätt så bra för oss båda ?..

Nu sitter vi i datasalen och har arbetspass.
Rätt så segt måjagsäga.
Vill hem.. Men vi slutar om en timme och 15 minuter..
Fåse vad som händer ikväll?. Ska ialla fall nog med mamma&pappa och storhandla. Behöver ha hårfärg? Men kanske borde klippa mig innan jag färgar..
Men nu ska jag nog börja jobba lite ialla fall.
Hörs sen senare i eftermiddag. PUSSPUSS.

(minfulaskola).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0