strömavbrott ..

Jag har aldrig älskat ström så mycket som jag gör precis just nu!!.
När jag & jonna kom hem lite efter 1 så gick strömmen, hela gatan bara släcktes ner, skit läskigt! Höll fan på att skita på mig så rädd blev jag. Ringde jossan (eftersom vi bor i samma område) och hon var lika rädd hon.. Men som tur var hade jag ju jonna. Så vi bäddade ordning i mitt rum, tände ljus och la oss ner. Och just när vi la oss ner blev vi så fruktansvärt uttråkad, så vi började spela spel på våra mobiler. Men efter ett tag dog jonnas mobil så vi fortsatte tråka sönder. sen hämtade vi onyttiga saker och tröståt, sedan fick vi iden att börja läsa böcker.  När vi väll hade börjat läsa (jag började självklart läsa en bertbok:D) så kom strömmen äntligen tillbaka efter 1 timme och 20 minuter. UNDERBAAAAAAAART! nU Uppsakttar jag verkligen strömmen!
Men det var fan mig hemska 80 minuter utan ström !!.

Nu ska jag kolla på tv och försöka sova.
Hoppas som fan att inte strömmen går igen.
Godnatt. PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså shit, gå mer här och samla poäng! har varit med i 10 minuter och redan fixat så jag får ett presentkort på h&m på 100 kronor! =D http://www.gratisrefill.se/recruit/25623/

2009-02-14 @ 04:02:36
Postat av: susan & tyra

Få mer besökare till din blogg snabbt och enkelt! :D



http://www.viraltrafik.se/?susantyra@livese

2009-02-14 @ 10:37:44
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0