sugeeeer!

De senaste 2-3 dagarna har varit hela jävla cp ...
Bråkat, tjafsat, sörjt med massvis alkohol, glömt bort min träning, varit dum i huvuvdet emot en sjukt charmig & trevlig kille, bråkat med en människa som betyder väldigt mycket för mig, är&har varit arg för att min bästa vän inte kan säga hur läget är.. varför hon måste vara tyst om en sak & jag vet redan hur det ligger till och jag bryr mig faktiskt inte för fem öre eftersom jag har gått vidare och lever lyckligt på ett sätt..
Men nu har jag fått en tankeställare så jag ska ställa allting till rätta nu!.
JAG SKA:

- Säga förlåt till alla som jag bråkat med
- Straffa mig själv för alkoholen!
Ingen alkohol för min del nästa helg då det var planerat att gå ut eftersom jag drack igår och jag drack när jag var deprimerad (det dummaste man kan göra).
- Försöka ställa till de rätta med den här killen
- Och det är med att jag bråkat med den som betyder mest för mig, jag har gjort mitt nu, nu är det upp till honom.. Han skulle höra av sig om ett par dagar.. Kanske löser sig då!?

Nu ska jag plugga!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0