Världens tråkigaste tove

Jag känner mig så fruktansvärt jävla tråkig.
Har sagt nej till de mesta som kunna erbjuda mig ikväll,
istället har jag suttit hemma tillsammans med mormor & tilde och kollat på let's dance. Anledning till varflr jag bara har suttit hemma ikväll och inte gjrot ett skit är för att jag straffar mig själv . Ni kommer väll ihåg att detta är min straff vecka? Ffyan, jag har straffat mig själv denna vecka riktigt reält.
Så detta straff var icke de värsta ialla fall.
Men det finns en anledning till vrf jag icke gör något ikväll.
De är för att jag ska till ullared imorgon, ska gå upp 04.45
så ska faktiskt snart sooooooooooooooooooooooova.

Men nu ska jag fixa kläder osvosv för imorgon.
Vi hörs i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0