F R E D A G

Idag är  det äntligen fredag..
Har sovmorgon idag till halv 1 som sagt, då vi ska ha mötet.
Men min syo ringde och väckte mig imorse för typ en timme sen och berätta glada nyheter att jag och linnea ska få byta iv.valet . Så vi ska till ljunkan 13.15 och ha Konditor.
Så slutar väll runt 4 idag antar jag..

Sen efter 4 så är det ju äntligen helg !.
Ikväll har jag faktiskt inte planerat något speciellet. Men det lär ju märkas senare sen vad som hittas på. Imorgon ska jag storstäda mitt rum & så. Antagligen åka till mormor på eftermiddagen och äta osv, sen på kvällen blir det utgång och supa som fan med Linnea :D .
Söndag blir ju som vanligt "slappardagen" .
Ne men nu ska jag kila & fixa frukost osv. hörs när jag kommer hem!.
PUSsPUSS


Kommentarer
Postat av: Oskar

Bara töntar som super, fest utan alkohol is the shit!



Ha det toppen.

Mvh /Oskar

2009-01-30 @ 11:47:23
Postat av: Ellie

Gillade verkligen twilight! so nice film!

Jag har lagt upp dagens fårga! Kika gärna in och tyck till !=)

Kram E.

2009-01-30 @ 12:05:17
URL: http://benora.blogg.se/
Postat av: Sanna

go oskar. haha

2009-01-30 @ 12:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0