fredagkvällen

Fin kväll har det allt varit. Jag jonna och ellie har varit hemma hos jossan & kollat på let's dance och haft det trevligt&mysigt. Jag var nog mer insatt i tvn än vad de andra var. Jossan spela spel på mobilen och jonna&ellie klia varandra, medans jag satt helt inne i danserna. (jag älskar att se människor dansa sådana danser:D). Idag var det jive och tango som var de två danserna. Och så fick blondinbella lämna let's dance också. Gjorde mig inte så mycket.
Sen ialla fall efter det så gick jag jonna & ellie ut och suttit o pratat djupa samtalsämnen osv. Mucho trevlo ialla fall =)<3. Nu ska jag snart göra iordning mig för natten, ska väll sätta på någon film..
Lägger in lite bilder innan som jag tagit under kvällen ;)

 
jag var ialla fall intresserad av tvn :D

som dessa två inte var :p

ellie ute :D

Nu ska jag kila , hörs imorgon.
godnatt PUSS


Kommentarer
Postat av: lisa

klart det gjorde nått att hon åkte ut

2009-01-24 @ 13:57:57
URL: http://carl-astrid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0