GODNATT..

Har haft en mysig kväll med min kära syster =).
Har spelat kort och nu sitter vi och äter popcorn och kollar på sex and the city.
Tänkte bara kila in här och säga GODNATT!.

Imorgon
är jag som sagt ledig , men ska upp vid halv 9.
Ska ta bussen till linnea vid 10 tillsammans med annica.
Så ska vi ha mys & så hemma hos linnea och kolla på
filmen Twilight.
Alla säger att den är svinbra så därför måste jag verkligen se den :D.

MEN GODNATT IALLA FALL.
Hörs imorgon. PUSS!


 
(jonna under kortspelet)


Kommentarer
Postat av: Sanna

du kommer bli kär i twilight och i honom. eller kanske inte i honom, du har dålig smak kom jag på :p

2009-01-28 @ 23:23:26
URL: http://sannaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0