HEMMA :D:D

Äntligen hemma och nu är jag skolfri fram till fredag 12.30 :D.
Matteprovet gick rent sagt åt helvete, men de skiter jag faktiskt i.
Har aldrig varit bra i matte och kommer heller aldrig vara..
Men skönt att första delen är gjort ialla fall ..

Annars så fick jag min telia räkning förut, på 510 kr.
HELVETE tänkte tove, men sen så såg vi att man ska betala in räkningen den 27 februari, så alltså är måndasbeloppet både för januari och februari... tror vi? men det lär ju märkas den första februari ialla fall, + att jag har 0 kr kvar att ringa för nu till februari. men det är väll på söndag :D?
Ne nu ska jag äta eller tvinga mamma och pappa laga kinamat.
hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0