JAG VILL BLI FRISK!

Fyfasiken va jag vill bli frisk.
JAG orkar inte vara sjuk längre, och aldrig har jag haft så här ont
i kroppen heller, har haft så fruktansvärt ont.
Funderar på att gå till skolan imorgon vilket fall som helt, även om
jag har 40 graders feber, för jag orkar inte bara vara hemma,
Min syster Tilde är också väldigt sjukt, och jag har aldrig
sett henne så här som hon är nu, man ser verkligen hur ont hon har.
Det är jobbigt att se en människa lida som man älskar.
+ att jag har prov antigen imorgon eller på fredag. Lite jobbigt
om jag har det imorgon eftersom jag har böckerna i skolan, trodde ju inte att jag
skulle bli sjuk i måndags :o..
Ne nu ska jag försöka äta något!!
Hörs, och jag hoppas att nästa gång jag skriver här så är jag frisk :D.
Pussss


Kommentarer
Postat av: annica

KRYA PÅ DIG ÄLSKLING!

2009-01-14 @ 18:24:40
URL: http://dwanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0