Måndag- ny skolvecka.

Sitter just nu i skolan och har  arbetspass.
Tänkte faktiskt börja jobba och skriva min rapport som ska vara inlämnad på fredag. Den ska handla om min region Södra Asien och så ska jag skriva om fattigdomen & överbefolkningen och sen hur man ska kunna utrota fattigdomen och minska befolkningen på ett säkert och bra sett.. Har studiedag på torsdag så hoppas jonna kan lämna datorn hemma då så jag kan skriva rent & klart rapporten då.

Slutar om 2 timmar. Jag längtar <3.
Ikväll ska jag också skriva om en dag, från att jag vakna till att jag somna.
Det kommer bli dagen den 21 mars 2008, gissa vilken ;) ..
Men det kommer upp ikväll .
men nu ska jag jobba. vi hörs pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0