Min första bästa vän.

Idag för exakt 8 år sedan dog min första bästa vän här i ekholmen.
Joel Nilsson hette han och dog av cancer när vi gick i fyran.
Han blev min bästa vän när vi gick på 6års, då han kom fram till mig
första dagen jag kom  (flyttade från lambohov till ekholmen i mitten av 6års)
till 6års, då tog han mig i handen och ledde mig in till de andra.
Jag har forfarande aldrig gåtit så mycket som jag gjorde denna dag
för 8 år sedan, det är verkligen den hemskaste dagen i mitt liv !
Jag saknar dig  forfarande väldigt mycket <3.

Även om jag inte tänker på dig lika ofta så har du en speciell

plats i mitt hjärta!


Kommentarer
Postat av: annica

:'(

2009-01-06 @ 13:52:51
URL: http://dwanci.blogg.se/
Postat av: Jossan

fan för den dagen, :'(

2009-01-06 @ 14:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0