myskväll

Myskväll har det och är det här hemma tillsammans med jonna, jossan & Tilde. Vi har kollat på körslaget och ätit onyttiga saker osv. Mysfaktorn har varit hög, förutom att nu är varken jonna jossan eller tilde kontaktbar. Jonna och jossan spelar spel på deras mobiler och går knappast få ett ord ifrån dom, och tilde sitter helt inne i tvn och kollar på Törnrosa, & det enda hon kan prata om är filmen :p.
Men jag ska snart försöka få lite liv i dom !.
Annars så vet jag inte riktigt vad vi ska göra senare ikväll? Kanske sätta på en film och kolla på eller något liknande, vara kvar här hemma ska vi ialla fall tror jag..
Jossan ska sova här inatt och imorgon natt eftersom hennes mamma ligger i magenfluensa och jonna&jossan ska till malmö med deras skola på måndag så jossan har då flyttat hit tills dom ska åka ... mys, men inte lika mys för hennes mamma...
Ne men nu ska jag få liv i dom.
Ha en fortsatt bra lördagkväll, både ni som myser med vänner och ni som super skallen av er eller ni som är bara hemma. ajaj, vilket fall som helt. ha de bra ;).
PUSS

 
sociala gänget:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0