SEGT!

Jag är så fruktansvärt seg.
Måste göra något , men jag orkar verkligen inte det!
äR OCKSÅ på fruktansvärt dåligt humör.
Och bättre blir de heller inte när jag inte fick lönespecen idag heller som då innebär att det inte kommer in någon lön på mitt konto imorgon !. Antigen kommer den in på nästa vecka eller nästa månad. Blir nu att ställa in hela helgen eftersom jag bara har cirka 300 kr kvar och det måste jag leva på till nästa fredag då kära studiebidraget kommer!. Så tyvärr alla jag lovat att följa med ut, det blir ingen utång för min del i helgen heller!.
Och även om jag har pengar kvar så vill jag inte göra av med dom på alkohol.

SEN ÄR jag ockå förbannad på en annan sak som jag inte vill ta upp här i bloggen, eller jag vill inte ta upp det med någon. JÄVLA skitdag! ska återvända till min säng nu och sura genom hela eftermiddagen/kvällen!. Tänker fan mig inte ens gå ut idag!
HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ska övertala dig =) Jag vill att du följer meeeed.

2009-01-22 @ 15:59:48
URL: http://sannaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0