skolan

sitter just nu i skolan.
Har sex timmars arbetspass, men jag och annica var faktiskt väldigt duktiga de första 3 timmarna då vi satt och läste i våra tråkiga böcker som ska vara utlästa nästa vecka. Min bok ligger på 84 sidor medans annicas bok ligger på 350 sidor så har vi läst cirka 40 sidor. Känner mig ganska lugn till att läsa ut boken till nästa vecka:D. Tänket läsa resten av boken nu de 3 timmarna kvar av arbetspasset.  Så förhoppningsvis kommer jag läsa ut min bok i dag ... Tror ni annica hinner med att läsa ut sin bok ?.
+ att annicas bok är svin svår medans min är lätt och jag har lexikon i slutet av min bok, det har inte hon.
Jag tror jag valde den bättre boken?!
Nu är lunchen slut, åter till pluggandet. PUSS

Kommentarer
Postat av: annica

det tror jag med att du gjorde, men jag har bara 250 sidor kvar nu :D haha.-



ÄLSKAR DIG.

2009-01-08 @ 14:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0