Helgen!

Helgen har gått riktigt fort faktiskt!..
Eller fredagen somna jag ju runt halv 11-11 sen i lördags morse gick jag upp runt 04.30, sen så lämnde jag jossan emelie & jonna parkeringen runt tjugo över 5. Låååång resa till ullared ´.Tog oss ca 3 timmar att komma fram. Men då infick ett stopp som vi åt frukost, ett stopp för att tanka, ett stopp för att gå på toa.
MEN gårdagen var riktigtkriktigt kul. Ullared ett par timmar, sen åkte vi till Jönköping och spendera ett par timmar där också...
Jag somna sen igår kväll hemma hos jossan och sedan kom jag och jonna hem runt halv 12 då somna vi på en gång :). Riktigt skönt :d.
Idag är det söndag & jag ska städa nu.
PUSS

ÅHHHHHHHHHHHH, fan ta mig.
Men det går inte att låta bli att bli nyfiken på dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0