Igårkväll

Lördagskvällen började med att förfesta och kolla på melodifestivalen
hemma hos sanna tillsammans med mia & sara också.
Riktigt trevligt, men förstår forfarande hur fan caroline af ugglas
kunde gå till finalen ? Ful som fan och världens sämsta låt.
Men skulle inte förvåna mig ifall jag skulle börja gilla låten om
jag lyssnar på den ett antal gånger.
Fast jag dör ifall den går till eurovision song contest.
Men hur stor chans är det? Fast efter gårdagen så skulle de fasiken
inte förvåna mig ....
Men ialla fall, sen vid 10 tog vi bussen in till staden. Fixade stämpel
& så på platens sen gick vi till lascala och drack billig öl.
Sen runt halv 1 tiden blev allt bara så kontigt, min hjärna hängde inte riktigt
med, så jag for ner till bussen och tog bussen som gick lite över 1.
Men hade ialla fall en riktigt trevlig bussresa hem ......
Kom hem runt 2 tiden och somna nästan på en gång, var sjukt jävla trött.

Idag mår jag faktiskt bättre än förväntat.
Lite illamående kanske och lite små minnesluckor från
gårdagen..

Menmen . nu ska jag ta en glass och dricka vatten.
vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0