L Ö R D A G

1 DAG KVAR TILL TOVES FÖDELSEDAG!

Igårkväll var jag jonna sanna & jossan hemma hos ellie.
Kollade lite på let's dance osv, så kom också lollo & mia.
Sen senare runt 12 tiden gick jag jonna & ellie hem till sanna.
Spelade spel och hade det allmänt trevligt .
Jag jonna & ellie raskade sedan hem runt 2 tiden, föjävligt trött
var jag då , men när jag la mig i sänge när jag kom hem hade
filmen when a man loves a woman precis börjat! Så var tvungen
att se klart den...
Slutade runt halv 5 tror jag.

Inte lika kul när Tilde väckte mig vid 7 och sa att hon var uttråkad.
(jag lovade att vara barnvakt på morgnen/förmiddagen).

Men nu ska jag träna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0